PREZENTARE PROIECT
„INTEGRITATE PRIN PROCEDURI, INSTRUIRE ȘI PREVENIRE - IPIP”, COD SIPOCA 442
Municipiul Călărași, prin Direcția Programe și Dezvoltare Locală, implementează începând cu data de 29 august 2018, proiectul „Integritate prin proceduri, instruire și prevenire - IPIP”, Cod SIPOCA 442/Cod MySMIS2014 118774.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020, Axa prioritară 2 : „Administrație și sistem judiciar accesibile și transparente” a Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, obiectivul specific 2.2: „Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice”.
Obiectivul general al proiectului este consolidarea integrității la nivelul Primăriei Municipiului Călărași și Serviciilor Publice Locale aflate în subordinea Consiliului Local al Municipiului Călărași în vederea creșterii calității serviciilor publice locale.
Proiectul „Integritate prin proceduri, instruire și prevenire-IPIP ”, Cod SIPOCA 442/ Cod MySMIS2014 118774, este în cuantum de 259.408,67 lei, din care valoarea cofinanțării UE este de 254.220,50 lei și contribuția proprie în proiect a UAT Municipiul Călărași, în cotă de 2% din valoarea eligibilă, este de 5.188,17 lei, TVA fiind eligibil.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
Activități previzionate ale proiectului sunt:
Subactivitatea 2.4. Realizarea materialelor de informare și comunicare
Afiș A2
Subactivitatea 3.3. Elaborarea Ghidului procedurilor operaționale și a Ghidului de prevenire a corupției
Ghidul procedurilor operaționale privind inventarul măsurilor de transparență instituțională și de prevenire a corupției, precum și indicatorii de evaluare - .pdf, .docx
Subactivitatea 3.2. Elaborarea și implementarea procedurilor operaționale
Modele orientative
PO – 1. codul de conduită - .pdf, .docx
PO – 2. declararea averii și a intereselor - .pdf, .docx
PO – 3. declararea cadourilor - .pdf, .docx
PO – 4. conflicte de interese - .pdf, .docx
PO – 5. consilier de etică - .pdf, .docx
PO – 6. incompatibilități - .pdf, .docx
PO – 7. transparența decizională - .pdf, .docx
PO – 8. acces la informații de interes public - .pdf, .docx
PO – 9. protecția avertizorului de integritate - .pdf, .docx
PO – 10. pantouflage - .pdf, .docx
PO – 11. funcții sensibile - .pdf, .docx
Subactivitatea 3.1. Realizarea unui sondaj de opinie
Subactivitatea 3.6. Desfășurarea sesiunilor de instruire
Sesiune de instruire nr. 1, 24 - 26.06.2019, cu tematica: Prevenirea situațiilor de fraudă, incompabilități, conflicte de interese și nereguli în gestionarea fondurilor europene;
Sesiunea de instruire nr. 2, 15 - 17.07.2019, cu tematica: Etica și conduita publică;
Sesiunea de instruire nr. 3, 22 - 24.07.2019, cu tematica: Prevenirea corupţiei în managementul achiziţiilor publice – curs de utilizare Primavera – modul bază;
Sesiunea de instruire nr. 4, 09 - 11.09.2019, cu tematica: Prevenirea corupției în planificare și execuție bugetară;
Sesiunea de instruire nr. 5, 16 - 18.09.2019, cu tematica: Etică, integritate și măsuri pentru prevenirea și combaterea corupției.
Sesiunea de instruire nr. 6, 04-06 noiembrie 2019, cu tematica: Etică și conduită publică
Grupul țintă direct vizat de activitățile proiectului este format din:
90 persoane, salariați cu funcție publică precum și personal contractual (ocupă funcții de conducere și de execuție din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Călărași și al serviciilor publice locale aflate în subordonarea Consiliului Local al Municipiului Călărași), precum și aleși locali, primar, viceprimari, consilieri locali.
Principalele rezultate așteptate ale proiectului includ:
Durata proiectului: 15 de luni (29 august 2018 – 28 noiembrie 2019).
Date de contact pentru detalii:
Website: www.primariacalarasi.ro;
Telefon: 0242.311.005/int. 111;
Fax: 0242.318.574;
Adresa: Strada București, nr. 140A, municipiul Călărași;
Manager de proiect - GRADEA Daniela-Adriana, E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
Asistent manager - DOBRE Nelu, E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Publicat Marți, 11 Septembrie 2018
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin
Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 !
-------------------------------------